woensdag 7 mei 2014

Hallo lieve volgers,

Eindelijk !!! Het zit me weer een beetje in de vingers........ Heb ondertussen een paar kaartjes gemaakt en moet zeggen : wat is dat toch heerlijk.....even lekker freubelen, je gedachten laten varen en even nergens aan denken.

Dit is het eerste kaartje wat ik jullie wil laten zien. Ik heb deze gemaakt voor het Freubelstraatje op Clubs ( http://scrap-freubelen.clubs.nl ) , wedstrijd KANT en voor TFMC#54 alles mag ( http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl ).
Dit is tevens het eerste kaartje wat jullie zien die ik met distress markers heb ingekleurd. Ooo....ik ben daar zo blij mee, wat zijn die kleuren toch warm van die stiften.



Gebruikte materialen : Papier : Wild Rose Milton & Co paperblok, Dovecraft Sugar & Spice paperblok, paperpad vd Boekvoordeel designblok 6, ingekleurd met Distress Markers, Glossy accent op het jurkje, de laarsjes en het taartje, cardstock, borduurgaren, vintage seam binding ribbon, kant, parelkoord, papieren bloemen, houten vlinders, Olba mal voor de tak. De tekst is van stempeltje .


1 opmerking:

  1. Wat n prachtige kaart Madelon en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken en dat je een reactie wilt achterlaten. Dank je wel hiervoor. Ik vind het nl heel leuk om te weten wat jullie van mijn creaties vinden. groetjes Madelon